Vilniaus viskio festivalis

2016

2016 metų balandžio 2 dieną Vilnius  žengė dar vieną žingsnį į priekį ir tvirtai įsitvirtino pasaulio viskio žemėlapyje tarp didžiųjų pasaulio miestų, kuriuose vyksta rimti viskio festivaliai. „Vilnius Whisky Festival“ dydis viršijo pradinius lūkesčius, o lankytojų kiekis, jų savimonė ir kultūra maloniai nustebino. Įvairių skandalų, susijusių su alkoholiu fone, vilniečių ir miesto svečių elgesys festivalio metu nuteikė be galo pozityviai ir parodė, jog turime nemažą rinkos dalį vartotojų, vertinančių kokybinį, o ne kiekybinį viskio vartojimą. Be galo džiaugiamės, kad į renginį pavyko sukviesti tikslinę viskio vartotojų auditoriją.

Dalyviai

Turime prisipažinti, jog pradėję organizuoti festivalį nerimavome, nes turėjom per daug nežinomųjų. Tai buvo pirmasis tokio pobūdžio renginys Vilniuje ir didžiausias mūsų organizuotas iki šiol. Jam besiruošiant paaiškėjo, jog šis viskinis renginys tapo didžiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. „Vilnius Whisky Festival 2016“ 34 daryklų – platintojų stenduose buvo galima rasti beveik visus Lietuvoje platinamus viskio prekės ženklus. Festivalyje dalyvauti atsisakė vos keletas viskio platintojų.

Siekdami parodyti šio gėrimo vartojimo įvairialypiškumą, festivalyje šalia viskio stendų turėjome ir vienaip ar kitaip su viskiu susijusių pramogų. Svečiai galėjo paragauti viskio – sūrio derinių („Say Cheese“), airiškos kavos („Strange Love“), kokteilių su viskiu („Apoteka“) ir įvertinti geriausias įvairių gėrimų savybes atskleidžiančias taures („Riedel“). Be to, vyrų grožio salono „Barzdaskučiai“ meistrai festivalyje rodė savo meistriškumą visiems pageidavusiems.

Lankytojai

„Vilnius Whisky Festival 2016“ festivalyje viso apsilankė per 500 žmonių. Dauguma jų buvo lietuviai, tačiau svečių atvyko ir iš Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Rusijos. Festivalio viduje surengtose uždarose „Kavalan“, „Four Roses“, „Tomatin“ ir „Amrut“ degustacijose („master class“) sudalyvavo apie 120 iš jų.

Džiaugiamės, kad su festivaliu pavyko pasiekti labai tikslingą vartotojų auditoriją, kuri yra brandi, turinti perkamąją galią ir domisi aukštos klasės gėrimais ir jų vartojimo kultūra.